Shoppat loss på H&M.

Som du säkert redan läst så fick jag ju en jättefin och uppskattad present av mina fantastiska mamma-på-facebook vänner. En sak som fanns med i den presenten var ett presentkort med hemlig summa pengar på H&M så idag innan jag och Knåddz skulle till BVC så gick vi förbi butiken och shoppade loss bland hyllorna.

Jag blir lite nostalgisk när jag ser MTV loggan, tänk när den kanalen faktiskt spelade riktig musik och inte visade Teenage mom living in a trailer like a White trash. Hur som helst så blev det en tröja i storlek 74 och sedan en gullig Batman tröja, båda dessa till Knåddz. Sedan fick Pyret ett gäng kallingar, han ska ju börja pott träna snart så dessa blir lite som en ”muta”, han älskar nämligen bilar som tjuter som tex brandbilar och polisbilar. Sedan hittade jag även en dress i skojiga färger.

Så detta är vad jag har gjort idag, vad har du haft för dig?

overandout

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. älskar MTV tröjan!

Tack för att du skriver en kommentar.

