Min årstid.

Jag älskar hösten, dels för att den är så färgsprakande och dels för att den är så ofantligt mysig. Dessutom får jag mycket inspiration på hösten och det är ju ett stort plus när man skriver böcker. Och om du undrar varför det är lite glest med inlägg här på bloggen beror det på att jag med hjälp av min älskade make just nu håller på att korrektura bok nr 3 i Blossom Falls serien.

Så jag vill önska alla er som följer min blogg en fin och mysig höst.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. ser fram emot BF 3🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

