6 fantastiska månader.

Idag blir Knåddz 6 månader. Det är helt fantastiskt hur fort tiden går. Jag absolut älskar mitt föräldraskap. Jag har två fantastiska barn och det är helt overkligt ibland. Från dagen Knåddz kom till världen fram tills nu trodde jag inte att man kunde älska ett till barn så intensivt som jag älskar mina två ungar.

Jag menar hur kan man inte bli charmad av den här blicken och det där leendet? Visst så säger alla föräldrar, men i alla fall.

overandout

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

