Min man har givmilda vänner.

Som du kanske redan vet så är min make en av Sveriges största filmvloggare på YouTube och eftersom han har så många underbara prenumeranter så får han en del saker skickade till sig. Och för ett tag sedan så skickade en av hans följare ett speciellt paket till honom. Och varför just detta paket är mer speciellt kan du se här nedan.

Jag är så sjukt tacksam att den här, för mig helt okända människan har gått och fixat detta till mig eller ja, till maken men han har aldrig sett denna film med en ung sjungande och dansande Christian Bale. Och visste nog inte ens om att den fanns om han inte varit gift med mig som har sett just denna film ett 40-tal gånger. Japp, jag är en filmmusikalsnörd och japp, jag sticker inte under stolen med att jag kan var enda låt i den filmen utantill trots att jag inte sett filmen sedan någon gång i mitten av 90-talet. Men det var med den här rullen som min filmförälskelse i Christian Bale startade.

Så till makens underbara prenumerant och vän, åter igen ett stort tack!

overandout

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

