Suck.

Vi har nyss kollat på skräck komedin Suck som handlar om ett gäng musiker som har ett band som heter The Winners som harvat i flera år för att bli kända utan större lycka. När bandets basist beblandar sig med en vampyr förvandlas bandets turné plötsligt från att vara medioker till att bli en dundersuccé.  Och den här filmen var riktigt rolig. Jag gillade verkligen sättet filmen är filmad och jag gillar att flera stora rock ikoner är med i ensemblen så som Alice Cooper, Iggy Pop, Henry Rollins samt Moby. En annan sak som faktiskt gick hem hos mig var miljöerna som filmen utspelar sig i, kanske för att jag gillar hela den här rock `n´ roll grejen.

Och en annan sak som faktiskt var trevlig var musiken, för den sög faktiskt inte. Så detta är verkligen en trevlig överraskning om du frågar mig så av den anledningen tycker jag att du ska kolla in denna vampyr rullen.

Just nu kan du dessutom köpa filmen på Discshop.se

SuckSuck

Bilderna lånade från discshop.se

overandout

 

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

