Ny frissa.

Jag har inte klippt mig sedan Pyret döptes vilket är ganska längesedan. Nu i helgen ska Knåddz döpas och då tyckte svärmor att hela familjen skulle fixa frissan. Maken och Pyret fick klippa sig igår men jag fick klippa mig idag och jag valde en ganska klassisk bob frisyr. Och jag är nöjd med resultatet. När ungarna lagts för kvällen hjälpte maken mig att färga håret.

Det blev mörkbrunt med en röd ton som liksom glänser igenom i rätt ljus. Jag är så nöjd med färgvalet.

Det är rätt härligt med en lättskött frissa när man har småbarn som tar mycket tid. Det enda jag verkligen kommer att sakna är att inte kunna sätta upp det i tofs men det var en av de saker som maken hoppades på att jag inte skulle kunna göra längre.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Det blev jättefint! Och det går nog att få upp i en tofs också, kanske med lite hjälp av hårspännen!😉

  2. Anna Hansson: Ja, det är på håret, att det går att få upp i tofs.

  3. myckett snyggt =)

Tack för att du skriver en kommentar.

