Jag är så tacksam.

Ikväll fick jag över 100 gillare på min författarsida som jag har på Facebook. Jag är otroligt tacksam över detta och på grund av det så kommer jag att bjussa på ett utdrag ur nästa del av Blossom Falls serien under den kommande veckan. Så vill du veta vad det kan tänkas vara, gå in och gilla sidan.

tumme

För övrigt kan jag då berätta att vi kommit ungefär två tredjedelen genom redigerings processen av just Blossom Falls nr 3 som jag hoppas kommer att kunna släppas under våren 2015.

Jag vet att väntan på denna del varit lång, så även för mig. Men jag skyller helt enkelt på att jag fött två barn och släppt den fristående boken Sia och Kristoffer sedan förra delen i denna fantasy serie.

Återigen ett stort tack till alla som stöttar mig i mitt författarskap och min egenutgivning.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

