Utvärdering av Läsutmaningen 2014.

Så förra årets läsutmaning nådde inte målet men det gör inget eftersom man inte ska ta det så allvarligt. Men några hyllvärmare fick jag läst och det var ju bra.

Utav de böcker jag läste så ska jag topplista dem efter hur jag upplevde dem. Med början på plats 10.

10. Femtio nyanser av mörker.

9. Allt och lite till.

8. Mitt perfekta liv.

7. Noras val

6. Förlorad ängel

5. Eldbunden

4. Mycket mer än så

3. Fallen ängel

2. Född Fenomenal

1. Eleanor & Park

I år har jag sänkt mitt läs mål med 10 böcker och satsar på blyga 20 stycken. Jag tänker att som tvåbarnsförälder är min tid begränsad och med tanke på att jag har ett eget boksläpp senare i vår så kommer tiden att gå åt till det istället. Men självklart måste jag ju försöka läsa ett antal böcker.

Vad har du för läs-mål för 2015?

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

