Spånar på Pyrets kalas.

Pyret fyller 3 år. Jisses vad tiden har gått fort. I och med detta så blir det naturligtvis barnkalas och för att få lite inspiration så besökte jag kalaskompaniet.se för att titta på deras kalasartiklar. Och det fanns ju mängder av roliga partyprylar på sidan. Hur coolt är det inte med Ledlysande ballonger?

Bild lånad från Kalaskompaniet.se

Jag fastnade för Pippi eftersom Pyret är just Pippi Långstrump frälst men det fanns ju även andra saker som tilltalade mig och då inte bara för att det var festprylar utan för att jag ser dem som intressanta och kitchiga inredningsprylar. Som till exempel den här ljusslingan. Hur söt som helst enligt mig. Bild lånad från Kalaskompaniet.se

Vad det kommer att bli för sorts kalas för Pyrets del vet vi inte riktigt ännu men något roligt blir det ju i alla fall och nu när jag dessutom tankat lite inspiration blir det ju roligare att fortsätta planera inför treårsdagen. Beroende på hur många barn som kommer av alla de vi bjudit kanske vi fixar den klassiska fiskedammen. Inbjudan har vi i alla fall skickat ut via Facebook eftersom det är så smidigt. Hoppas bara att alla svarar innan det är dags den 1 februari så att vi vet hur mycket tårta och sådant vi måste införskaffa.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

