Vi har möblerat om.

Efter många diskussioner med maken om att jag velat möblera om i vardagsrummet så började jag helt enkelt göra det. Jag flyttade på tvhyllan och sedan vred jag soffan men för att den skulle få plats var vi tvungna att ta lös ena sidostödet men det gör ju inget i det stora hela. Jag är nöjd även om det är lite ovant.

Vi har ju så mycket prylar, eller rättare sagt så har maken så många filmer så vi behöver många hyllor i vårt vardagsrum. Men så är det ju när man är en av Sveriges Youtube vloggare inom kategorin film. Kolla in hans videos på hans kanal Lolaz basement  förresten.

Drömmen skulle dock vara att ha ett eget kontor/skrivlya och där kunna ha alla böcker och andra kontors-saker snyggt förvarade i tex en sådant här skåp. För i ärlighetens namn så är vårt vardagsrum mer som ett kontor än som ett vardagsrum. Fast i och för sig så ser vi ju inte på tv i det här hemmet utan vi tittar ju uteslutande på film. Men bra förvaring är aldrig fel.

Bild lånad från Förvara.se

Och jag som är lite allergisk mot kabelhärvor gillar verkligen att det finns bra lösningar för detta. Dessutom har vi ju ett barn som är väldigt förtjust i att dra i dem som han kommer åt. Så att gömma dem är ett måste i trädkojan.

Bild lånad från Förvara.se

Dessutom skulle jag väldigt gärna vilja ha denna coola tidningsförvarings grej till mina Tidningen Skriva som jag börjat prenumerera på. Det finns så mycket bra-att-ha förvarings grejer där ute och jag gillar verkligen att surfa runt och kika på detta å drömma om hur jag skulle kunna ha det om pengar inte var något hinder.

Har du något bra tips på hur man kan förvara på bästa sätt?

overandout

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Jag är också allergisk mot kablar! För ett par år sen köpte vi ett stort linneskåp som vi renoverade, målade i en fin aqua färg och köpte till nyckelbeslag. Den är hur fin som helst och där förvarar vi en massa prylar, album, filmer, minnessaker från barnens dop och mycket mer, ja allt utom linne då🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

