Bokrean 2015.

Idag har jag och maken varit på årets bokrea, eller okej vi var på ICA Kvantum och tittade på deras bord som de hade. Det blev ett gäng titlar men mest barnböcker eftersom Pyret älskar sina sagor och mamma och pappa börjar tröttna på att läsa samma sak om och om igen.

Maken fick sin Stephen King som han alltid hittar på rean och jag hittade faktiskt några böcker till mig själv också.

BeFunky_2015-02-26 14.jpg

Mina böcker är alltså de skrivna av Sylvia Day. Tyvärr och konstigt nog hade de bara första och tredje delen av Crossfire serien. Men jag tänkte att jag kanske hittar andra delen någon annanstans. Om inte får jag väl köpa den på Bokus.com

Till ungarna blev det Här kommer Ingrid!, Ingrid från morgon till kväll, Tuut-Tuut! med Halvan och sedan Halvans ABC. Men den boken har jag redan slagit in i julklappspapper, det gäller ju att vara ute i tid. Det är ju trots allt bara 10 månader kvar till julafton.

Vilka fynd har du gjort på årets bokrea?

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

