R.I.P.D.

Igår kväll fredagsmyste vi till filmen R.I.P.D med Ryan Reynolds och Jeff Bridges i huvudrollerna. Och även om den här filmen fått väldigt mycket sk!t i filmkretsar för att vara en flopp så måste jag säga att jag gillade den. Visst det var inte allt för mycket till djup story men det gör liksom inget, det var underhållande och det är ju huvudsaken. Jag är ju svag för Reynolds också så det är ju ett plus.

En liten sak som jag störde mig var att det var lite kontinuitets fel här och var. För det är så här, när karaktärerna är ute bland oss vanliga döda ska de föreställa att se ut så här.

Bild lånad från internet.

Men vid flera tillfällen så har filmskaparna inte brytt sig om att ändra utan de man ser är Reynolds och Bridges. Det retade som sagt mig en aning.

Men specialeffekterna var i alla fall bra och det är ju alltid ett stort plus när det kommer till den här typen av filmer.

En helt okej film som är sevärd om man behöver något som inte tar så mycket energi att titta på.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

