Guardians of the Galaxy.

Jag här helt såld på den här filmen. Jag älskar ju Marvels serietidnings actions och Guardians of the Galaxy är inget undantag. Jag älskar verkligen det här. Det är action, humor och bra effekter för att inte tala om ett bra soundtrack.

En sak som jag verkligen gillar är även att man inte riktigt hör att det är Bradley Cooper som gör rösten till karaktären Rocket.

Det finns med andra ord mycket att tycka om med Guardians of the Galaxy så om du inte har sett den här filmen tycker jag definitivt att du ska göra det. Och gillar du bakomkulisserna material lika mycket som jag och min make gör så finns det intressanta grejer att ta del av även där.

overandout

 

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

