Avengers: Age of Ultron.

Igår kväll fick jag och maken lite välbehövlig egentid och då gick vi på bio och kollade på den senaste Marvel filmen Avengers : Age of Ultron i icke 3D format då både jag och maken ogillar dagens 3D. Hur som helst så kollade vi på filmen och jag måste säga att jag tyckte att den var ruggigt bra. Det enda jag egentligen störde mig på var karaktären Quicksilver och det var bara för att jag inte gillade hans look med de urblekta håret och den fula utväxten. I övrigt var karaktären riktig bra.

Det jag gillar allra mest var att det var mer actionscener med Hulken och att animationen överlag bara blir bättre när det kommer till Marvels filmer. Jag gillar ju alla skämten för det är verkligen min typ av nörd-humor. Och det var ju även trevligt att Stellan Skarskgård fick vara med även i den här delen. Förutom detta så vet jag inte riktigt vad jag ska säga om Avengers: Age of Ultron.

Efter filmen gick vi och käkade på Max och sedan tog vi en promenad genom stan i det fina vädret. Allt som allt var det en riktigt trevlig kväll.

Om du har sett filmen, vad tyckte du om den? Lämna svaret i en kommentar.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

