Första kyssen.

Fördelen med att ha många speciella datum tillsammans med någon är ju att man får fira extra många gånger. Idag är just en sådan dag för oss. På midsommarafton för 10 år sedan så kysste maken mig för första gången. Det var i och för sig efter en flaska Martini för hans del och ganska många cider för egen del. Men det var en kyss vi gått och väntat på båda två i flera månader på eftersom vi, i efterhand insett att vi smygdejtat varandra sedan det där första ögonkastet.

Och det är ju lite coolt måste jag ju säga. Nu har det gått 10 år sedan den där midsommars festen och varje kyss är lika värdefull för mig. Livet har ju utvecklat sig en hel del under de här 10 åren som gått, jag menar vi har gift oss och fått barn tillsammans och är lika förälskade i varandra om inte mer nu än för 10 år sedan. Jag kan bara säga att jag är riktigt lyckligt lottad att få leva tillsammans med just den här fantastiska människan som får mig att skratta och känna mig så älskad som bara han kan få mig att känna. I 10 år har han varit min själsfrände och jag hoppas på många, många år till tillsammans.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

