Tidigt för julklappstankar kanske.

Tanken slog mig att det egentligen inte är så långt kvar till julafton trots att vi befinner oss mitt uppe i den svenska sommaren. Och det gäller ju att ligga steget före så att man slipper julstressen. Och det är därför jag faktiskt redan har tre julklappar till ungarna inslagna i hyllan. Maken kallar mig tokig, jag tänker att jag har långsiktiga planer för att underlätta runt en stressig och ekonomiskt belastad högtid som faktiskt julen är. Därför är det bättre att vara ute i god tid så man kan sprida ut kostnaderna över hela året. Men jag har lite smått börjat spana på fler julklappar på nätet och då hittade jag Sagopalatset som är en jättefin hemsida med allt möjligt trevligt som våra ungar skulle bli helt skogstokiga i om de skulle få. Knåddz som älskar musik skulle nog troligen bli överlycklig för en så här färgsprakande trumma eller något annat instrument som de hade i sitt sortiment. Det gäller ju att uppmuntra hans musikaliska sida, han har det ju trots allt i generna efter sin pappa. Drum large Bild lånad från sagoplatset.se

Och vår 3,5 åring som till jul kommer vara närmare 4 år skulle nog uppskatta ett spel. Både lärorikt och roligt på samma gång. Jag som förälder uppskattar presenter som är bra för våra barns utveckling. Bild lånad från sagopalatset.se

Har du börjat spana på julklappar och i så fall har du några tips på bra klappar till barn? Lämna en kommentar är du snäll.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

