Spanar runt online.

Nu när vi står i stånd med att få vårt tredje barn så blir det mycket surfande bland de olika webb butikerna som finns på internet. Jag har i och för sig klickat hem lite gravidkläder men det är allt för jag är egentligen inte ute efter något speciellt men det är alltid roligt att se efter vad som finns och sen finns det ju många ”bra att ha saker”.

Jag har dock haft tankarna på en ny bärsjal eftersom den som jag köpte när vi väntade Pyret var begagnad från start och jag har nu använt den till båda ungarna. Inte för att den egentligen är utsliten men jag tycker att den är lite töjig om du förstår vad jag menar.Sjal

Hittade en fin Ergobaby sjal på Barnbutiken.com som jag gillade och priset var faktiskt ganska hyfsat med tanke på att det ändå är Ergobaby, ett märke som jag har stor respekt för och som vi även har vår bärsele ifrån. Så det är ju ett märke som vi litar på här hemma.

Bilden lånad från Barnbutiken.com

Hur som helst så ska jag diskutera ett eventuellt inköp av en ny sjal med maken eftersom även han sjalar barnen till min stora förtjusning!

Sjalar du dina barn och i så fall vilken typ av sjal använder du?

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

