Baby to be – ett av de torftigaste gravidpaketen.

Eftersom vi nu väntar vårt tredje barn så har jag varit och hämtat Baby to be paketet från Apoteksgruppen. Och eftersom vi fått detta paket några gånger så har ju naturligtvis innehållet i dem varierat. Tyvärr måste jag nog säga att årets paket var väldigt torftigt. Visst det är fina grejer det är inte det. Och självklart är jag tacksam för mössan från Geggamoja och de 20 % rabatt man kan få om man beställer från hemsidan.

2015-08-1310.41.40

Förutom sakerna från Geggamojja så fick man en rabatt check på 50 kr hos Apoteksgruppen, men den förutsatte att man skulle vara medlem i deras kundklubb. Sen fick man en napp från MAM och en tidning från Föräldrar&barn. Förövrigt var det lite reklam om Alvedon och en bok om vanliga frågor kring graviditet, förlossning och första tiden med bebis.

Jag ska kolla vad de andra stora Apotekskedjorna har att erbjuda blivande föräldrar då jag minns att vi hämtat ut boxar även från dessa när vi väntade de andra barnen.

overandout

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

