Höstens läsning är räddad.

Idag droppade ett paket ner i min postbox i trapphuset. Och det var från den fantastiska författarinnan Anna Jakobsson Lund som skickat uppföljaren till sin fenomenala bok Tredje Principen som släpps i början av november och heter Aldrig Ensamma.

Jag har hållit mig hela eftermiddagen från att öppna paketet bara för att jag ville fota paketet till detta blogginlägg.

BeFunky Collage

Och det har verkligen kliat i mina fingrar kan jag ju säga. Bokomslaget till Aldrig Ensamma är lika snyggt som det till Tredje Principen, det följer samma stil och jag förstår att Anna är mycket stolt över sin skapelse för det ska hon verkligen vara.

Nu har i alla fall jag en bok att bita i under resten av hösten, jag ska bara föda lite barn först sedan ska jag kasta mig över boken.

Läs gärna Annas blogg som hon driver tillsammans med två andra fina författare vid namn Anna.

Och gå naturligtvis in och gilla Annas Jakobsson Lunds Författar Facebook om du inte redan gör det!

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

