Premium Rush.

Om man gillar New York och Joseph Gordon-Levitt kommer man definitivt att uppskatta den här fartfyllda thrillern från 2012.

Jag gillade allt med den här filmen, framför allt gillade jag ju New Yorks gator som skildras mycket väl i den här filmen och jag gillade att den hade ett högt tempo, coola statister som spelar de andra cykelbuden samt det humoristiska inslaget av den cyklande polismannen. Och lägg då till att historien som filmen handlar om är rakt igenom bra och välarbetad och känns väldigt fräsch och nytänkande när det kommer till filmer av den här typen. Rakt igenom en 10 poängare så att säga.

Jag är i alla fall helt såld på den här rullen och jag tycker att du som följer bloggen också ska ge den en chans för jag tror faktiskt inte att du skulle bli besviken. Och dessutom vem kan egentligen motstå Joseph Gordon-Levitts smilgrop?

Premium Rush heter alltså filmen, köp den!

Bild lånad från CDON.COM

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

