Buzzador för Raffaello.

20151204_132253

Jag är en av de Buzzadorer som blivit utvald att få delta i Buzzadors kampanj för Raffaello godsaker. Och så fort som jag öppnade min försändelse så var jag ju tvungen att smaka dessa läckerheter.

Och jag gillar faktiskt lättheten i de här små söta bollarna. Det var en inte allt för söt kräm inuti som föll mig  och maken på läppen, för jag var ju tvungen att dela med mig till honom. Ska även ta och bjussa grannen på några smakprov i eftermiddag har jag tänkt.

Dessa har tidigare funnits i butik till jul och påsk högtiderna men från och med februari nästa år kommer de att finnas året om på en butikshylla nära dig, för 465 miljoner sålda Raffaello praliner i Tyskland talar ju sitt tydliga språk om hur goda dessa är. Och de är verkligen goda måste jag hålla med om.

Vill du också bli Buzzador och få chansen att vara med i häftiga kampanjer så kan du ANMÄL DIG HÄR.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

