Sista minuten klappar.

Vi är nästan helt klara med alla julklappar till ungarna och till andra nära å kära. De tre klapparna som faktiskt är kvar att köpa är till Pumpan. För vad behöver egentligen en två månaders spädgrisunge? Våra barn får ju ärva efter varandra så kläder det har hon i mängder, leksaker lika så och dessutom leker hon ju inte med något ännu.

Så vad införskaffar man då? Jag håller på att bli tokig i mitt internet letande på olika webbshoppar som ABC leksaker till exempel som dessutom till min förtjusning har PayPal som betalningsalternativ. På den sidan hittar jag  ju massor av fina och pedagogiska leksaker men som skulle passa både Pyret och Knåddz bättre liksom. Och det börjar ju dra ihop sig om man ska hinna få hem leveransen innan julafton. Så jag måste verkligen försöka gnugga geniknölarna för att komma på vad vi kan köpa till Pumpan.

Jag har i och för sig funderat på någon sorts hängande grej till barnvagnen så att hon har nåt att glo på när hon ligger där.

Bild lånad från ABC Leksaker.se

Men då finns det ju naturligtvis så himla många att välja på att man får beslutsångest på kuppen.

Hittade även ett mamma-barn halsband som kanske vore något för Pumpan eftersom hon gärna vill bli buren i sjalen.

Beslutsångest var det alltså, men jag har fram till den 20 december på mig för ABC leksaker.se lockar med snabba leveranser.

Vad skulle du köpa till ett spädbarn? Lämna lite förslag i en kommentar.

overandout

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

