God början på det nya året.

Det här året inleder jag med en ny header till bloggen.

Några utmaningar inför året har jag också valt att ha. Men dessa är inga nyårslöften endast sådant som jag tänkt att jag vill göra eller ta i tu med under årets gång helt enkelt. Men jag tänker inte lägga någon värdering i hur vida jag ”lyckas” genomföra dem.

Man måste ju ha lite motstånd för att utvecklas som människa.

Utmaningar2016

Vilka utmaningar funderar du på att ha under 2016? Berätta i en kommentar.

1

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

