Jag älskar kitch.

Jag vill ha sjukt många grejer från Krabat53 vars webbshop jag nyligen hittat.

BeFunky Collage.jpg

Alla dessa coola saker skulle jag tillexempel vilja äga. De super sköna fågelbrickorna var dock i dyraste laget på över tusen spänn styck men skulle verkligen passa in på vår ”skräckvägg” i hallen. Men den lilla Bambi broschen och Batman glasunderlägget var mer överkomligt i pris. Och sparelefanten osar ju nostalgi, i alla för mig eftersom min ena storasyrra hade just en sådan. Och vem blir inte glad av den blommig liten ljusslinga? Jag blir i alla fall det.

Bild lånad från Krabat57.se

Och en sådan här fågelholk skulle passa fint på vår balkong som dekoration. Jag gillar att sitta och dagdrömma om kitchiga prylar till vårt hem, men först och främst måste vi få oss ett större boende så att vi får plats med alla fina grejer som jag skulle vilja ha. För både jag och maken gillar att samla på udda saker. Hur som helst tycker jag att det är roligt när jag hittar sådana här butiker där jag kan sitta och drömma mig bort. Om du som läser bloggen har förslag på andra webbshoppar av samma typ som Krabat57 får du mer än gärna lämna en kommentar om den.

1

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

