Snygga grejer online.

Vi har som sagt tre barn, vilket också betyder att vi har väldigt mycket kläder till dem men ändå sitter jag ofta online och kollar efter kläder till barnen. Nu hittade jag en webbshop som heter Ebbes butik, och där säljer de barnkläder av märket Lipfish. Och hur söt är inte den här dräkten? Den skulle verkligen passa till vår lilla Pumpa.

Bild lånad från Ebbes butik.se

De hade även fina Lipfish tröjor som skulle kunna passa både Pyret och Knåddz faktiskt. Och det fanns även Maxomorra kläder på sidan men det absolut största pluset är att deras webbutik har PayPal som betalnings sätt vilket jag verkligen uppskattar.

Men Ebbes butik har så mycket mer än bara snygga barnkläder, de har även trädgårdsprylar, ljus och lyktor samt massor av olika produkter gjorda med hjälp av fårskinn och ullen. Så detta är verkligen en välrundad butik på nätet som jag blev glatt överraskad av att hitta till.

Och just nu fanns det även en trevlig rea på sidan.

Bilden lånad från Ebbes butik.se

Dessa stövlar fanns till exempel på rean och om jag hade kunnat gå i klack hade jag utan tvekan köp dessa. Nu kan jag istället tipsa om dem.

1

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

