What if.

Vi har kollat på What if med Daniel Radcliff och Adam Driver. Och oj, vad bra den här romantiska komedin är. Det är mycket rolig dialog mellan karaktärerna som levereras med en rapphet som är beundransvärd. Miljöerna som filmen är inspelad på är liksom mysiga och blir till viss del som en karaktär i sig. Dessutom finns det ett hjärta i filmen som lyser igenom från början till slut och det är en sak som jag verkligen gillar med den här rullen.

Och efter att jag sett delar ur filmen Horns som Daniel Radcliff gjort så kan jag precis som min man säga att han har tagit sig ifrån Harry Potter karaktären. Och verkligen visar att han kan agera. Den kvinnliga huvudrollsinnehaverskan Zoe Kazan gör även hon en kvicktänkt rollprestation. Och Adam Driver står för en stor portion av komiken.

Jag tycker som sagt om det här eftersom det känns äkta och trovärdigt. Och ta även och spana in min man Lolazbasement recension i klippet här nedan.

Så det jag egentligen vill få dig som läser den här recensionen av filmen What If att göra, är så snart du läst till punkt kolla på filmen för så bra är den.

1

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

