Dermosil.

Jag slutade sminka mig dagligen för flera år sedan. Det hade lite att göra med min utmattningsdepression som jag gick in i men nu när vi blivit småbarnsföräldrar så har tiden för egenvård minskat markant kan jag ju faktiskt erkänna. Men nu har jag fått testa en produkt som heter Dermosil som är en naturlig rengöringsgel för ansiktet. Den funkar att ta bort smink med men även till den dagliga tvätten av ansiktet.

20160430_201421

Och jag kan ju säga att redan efter första gången känns ansiktet mycket piggare på något sätt. Förhoppningsvis kommer jag väl att lyckat komma ihåg att fortsätta att tvätta ansiktet med gelen även i fortsättningen och inte bara med vatten. Och att det är Eco cert på produkten är ju bara ett stort plus. Då kan man använda den med gott samvete också.

1

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

