The last witch hunter.

Firar påskhelgen med att kolla på en film som handlar om häxor då jag tyckte att det var lite passande så där. Hursomhelst så heter filmen jag glodde på The Last Witch Hunter och huvudrollen spelades av Vin Diesel. I andra roller ses Michael Caine, Elijah Wood och Rose Leslie. Och jag tyckte att det var en helt okej film. Den hade några bra effekter. Det enda som jag reagerade på var att i vissa delar av filmen så har Vin Diesels karaktär Kaulder hår och skägg. Och eftersom i alla fall jag är van vid att se honom med ett visst utseende så kändes det väldigt fel.

Men bortsett från det så var det alltså en riktigt underhållande film som jag kan rekommendera.

1

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

