Kingsman – the secret service.

Jag har just kollat på filmen Kingsman – the secret service. Och jag måste säga att detta var en film i mitt tycke. Det var väldigt mycket en hyllning till old school Bond-rullar. Och det var för mig tilltalande. Jag gillade även skurken som spelades av Samuel L Jackson och han gjorde det faktiskt bra. Visst hans karaktär var väldigt gapig så som de flesta roller han gör är men samtidigt så fanns det en slughet som jag gillade i hans mimik som jag gillade.

Jag gillar att den var så pass underhållande som den var och rollfigurerna var intressanta och den dramaturgiska kurvan funkade. Visst det fanns några långdragna delar men de var ändå korta i jämförelse med vissa andra filmer.

Men det allra, allra bästa med filmen var utan att spoila allt för mycket – var musiken som spelades i slutuppgörelse fighten.

Så vill man se en underhållande och rolig spionfilm, så är detta en film för dig.

1

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

