Havrekakor.

1459966515570

Idag har jag bakat havrekakor efter ett recept som jag fått av en av makens släktingars fru. Återanvände en kakburk som jag köpte vid jul tror jag att det var. Hur som helst. Här kommer receptet.

12966797_1084562611582344_946136353_n

Jag kan ju säga att tjejen jag fått receptet av använder torkade tranbär istället för russin i sina kakor så det funkar ju också. Nästa gång jag bakar dessa ska jag prova med torkade blåbär tror jag. Ett annat tips är att verkligen ha smöret rums tempererat så det blir lättare att göra deg.

1

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

