The Martian.

En av Matt Damons bättre roller måste jag säga. Jag förstår verkligen varför filmen The Martian blivit så omtalad på gott och ont. Om man ska tro på Honest Trailers på Youtube.

Hursomhelst gillade jag verkligen filmen även om det slog mig när jag såg på den att den var väldigt lik Cast away med Tom Hanks, historiemässigt. Jag gillar den här typen av Sci-Fi och jag hoppas att det kommer lika bra filmer i ämnet i framtiden. Den var definitivt bättre än Interstellar måste jag ju säga.

The Martian (DVD)

Bild lånad från Cdon.com

Vilken är din favorit rymd-film, lämna en kommentar.

1

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

