Star Wars – The force awakens.

Så i veckan släpptes Star Wars – The force awakens äntligen (enligt maken) på blu-ray.

Bild lånad från CDON.COM

Och tja, vad ska jag säga. Försökte se den redan i fredagskväll men somnade ungefär efter halva, dock inte för att filmen var dålig utan för att våra barn tycker att man ska kliva upp när solen går upp vid fem på morgonen. Hur som helst såg jag klart den under lördagskvällen. Och jag säger på rak arm att Star Wars – the force awakens är 100 gånger bättre än de tre shitty prequels som gjordes innan George Lukas sålde Lukas films till Disney.

Jag gillade Kylo Ren som skurk, han såg dock mest bad ass ut när han hade huvan uppfälld. Utan den såg det lite tunt ut på något sätt. Jag gillade även att Han Solo, Chewbacca och Leia har roller i filmen. I övrigt så funkade historien riktigt bra och visst gör det att jag vill se fler filmer om Rey och Finn.

Har man inte kollat på filmen så ska man kanske inte kolla på trailern nedan. Men känner mig tvungen att lägga till den i inlägget för att jag fick ett gott skratt när jag såg den.

Vilken av Star Wars filmerna är din favorit, lämna en kommentar!

1

 

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

