Jag vill dela med mig av en hemlighet.

Bild lånad från internet.

Som en del redan vet så är jag utövare av The Secret eller attraktionslagen. Och redan i början av året beslutade jag mig för att vara ännu mer aktiv med mina önskningar till universum. För att förklara lite lätt hur jag går till väga så använder jag mig flitigt av min visionboard, jag tänker och känner mina önskningar och jag är otroligt tacksam för allt som kommer in i mitt liv. Jag beslutade att göra tre saker för att öka mina vibrationer till universum och de är.

  1. Skriva tacksamhets dagbok.
  2. Ha ett album på min Facebook där jag delar med mig av positiva, roliga och inspirerande citat.
  3. Ladda ner olika inspirations appar till min smartphone så att jag får dagliga påminnelser om attraktionslagen och i å med det faktiskt tänker oftare på attraktionslagen och känner tacksamhet.

Och de här sakerna är ju busenkla att applicera i sitt liv. Skriva tacksamhetsdagbok gör jag på kvällen där jag kan skriva ner och verkligen känna hur glad och tacksam jag är över saker som hänt under dagen. Apparna rasslar in vid 08.30 ungefär varje morgon och gör att jag kan läsa dem när jag vill. Citaten lägger jag ut när jag känner att det passar.

Min visionboard som jag nämner här i inlägget gjorde jag i början av året och det tog kanske en halvtimme. Den jag har, har jag gjort på datorn så att jag kan kolla på bilden ofta eftersom jag – tyvärr – ofta sitter vid datorn.

Och jag kan bara säga wow, det har verkligen gett resultat.

Under förra året attraherade jag till exempel in 16 böcker i mitt liv och en graviditet, nämligen Pumpan. I år har detta bok inflöde fortsatt. Jag har dessutom blivit utvald att få dela med mig av min erfarenheter av attraktionslagen i en kommande bok.

Jag har dessutom attraherat in via min visionboard en viss sorts barnvagn i mitt liv. Och dessutom blivit utvald att få andra barn-blogg relaterade gåvor. Vilket är helt otroligt roligt. Och allt tack vare mina positiva vibrationer till universum.

Nu har jag ju skrivit om de fysiska sakerna som kommit in i mitt liv men det är även andra saker som kommit in i livet som till exempel att jag har haft ett ständigt kreativt flöde och känt motivation i skrivandet. Och som författare är ju detta ovärderligt, speciellt eftersom jag hade en kreativ svacka på nästan 10 år innan 2010. Sedan dess har jag ju publicerat 5 böcker men skrivit 8, de övriga 3 ligger i datorn i väntan på slutredigering, för dig som är nyfiken.

Hur som helst känner jag en så enorm glädje och tacksamhet för allt gott som finns i mitt liv och jag vill dela med mig av hur man kan öka sina egna vibrationer och vända ett negativet tänkande.

Så jag säger ännu en gång.

Bild lånad från internet.

1

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

