Då har jag blivit med Instagramkonto.

Japp, jag ligger nog efter men nu har jag i alla fall skaffat mig ett Instagramkonto som författare.

Instagram

Följ mig gärna där @Andrea.Vessman_Forfattare_

Nu ska jag bara lista ut hur tusan jag ska koppla ihop mitt Instagramkonto med min officiella Facebooksida och inte min privata Facebook. Knepigt värre. Så om du vet hur man gör, hojta gärna till i en kommentar är du gullig.

Har även skaffat ett Instagramkonto till Pyret där han får lägga upp bilder på sina Hot Wheels så du kan även följa honom @hotwheelstoys

I övrigt så kommer nog Instagram behöva en inlärnings tid innan jag får kläm på det helt och hållet.

1

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Sara Swietlicki

     /  söndag, maj 1st, 2016

    Eftersom du egentligen bara har ett FB-konto (för ditt författarkonto är väl en sida och inte ett separat konto?) kan du nog bara koppla det till ditt Instagram …

  2. Jag har på något vis lyckats klicka mig till att få bilderna att publiceras på min författarsida för det är som du skriver endast en sida som jag hanterar och inte ett separat konto. Och jag har även lyckats skaffa mig två instagram-profiler en som är min författar insta. Och en där jag endast lägger upp Pyrets Hot Wheels bilar ( @hotwheelstoys )

Tack för att du skriver en kommentar.

