Tomorrowland – a World beyond.

Så nu har jag äntligen sett Tomorrowland – a World beyond med George Clooney. Och jag måste säga att jag älskar storyn. Den var riktigt, riktigt bra. Jag gillar det futuristiska och jag förstår budskapet som filmskaparen vill förmedla.

Det enda som jag retade upp mig på och det är en BIG DEAL är att jag har sett scenkulissen som hela Tomorrowland använder sig av i en annan film, som i och för sig spelades in efter men som även de använde sig av samma kuliss nämligen Guardian of the galaxy. Och jag har ju sett den filmen innan denna så det blev ju lite tråkigt. Men jag förstår varför de återanvänder sig av en så bra byggd kuliss. Hur som helst så diggar jag den här filmen och jag rekommenderar den om man som jag gillar Young adult litteratur, sci-fi och andra futuristiska element. Och som sagt storyn höll och det är ju det som är det viktigaste.

1

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

