Sons of Anarchy – första säsongen.

Okej så och jag och maken kanske ligger lite efter i tv-serie tittandet men vi är som sagt kreativt upptagna för det mesta och dessutom småbarnsföräldrar. Så tacka Jesus för att det finns tvserier på boxar nu förtiden. Vi har just sett klart på första säsongen av Sons of Anarchy.

Och jag kommer ihåg för ett par år sedan närmare bestämt fyra- fem att alla snackade om Jax spelad av Charlie Hunnam och hur himla hunkig han var osv i all oändlighet. Och visst han ser väl bra ut men det är Ryan Hurst som spelar karaktären Opie som får mina cylindrar att tända på högvarv.

BeFunky Collage

Det beror troligtvis på att han är lik min make och sen så är det aldrig fel med en man med ett snyggt skägg.

13249815_997853446937143_649159086_n

Detta är alltså min make här ovan…

Men tillbaka till själva serien, den är hittills väldigt bra fast i vissa fall lite seg. Jag menar de åker lite fram och tillbaka. Velar utifall de ska sälja vapen och sen så sitter de runt ett bord för det mesta. Och sen att Jax klär sig som om han kom direkt från 90-talet gör mig lite förvirrad när serien egentligen ska utspela sig. Och som jag diskuterat med maken redan så är det till och från lite för många karaktärer att hålla reda på. Men på det hela taget så är det Opie som får mig att fortsätta följa med i den här serien.

1

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

