Trevlig midsommar.

13414347_276417336046604_888887619_n.jpg

Vårt midsommarfirande har gått lugnt till. Maken var iväg mitt på dagen tillsammans med Pyret till ICA för att införskaffa det sista till vår middag vilken bestod av hemgjorda biffar och potatisgratäng.

Kryddade biffarna med den här kryddblandningen som vi hittat och jag måste säga att den doftade som Janssons frestelse när man stekte. Så tyvärr fick jag ju anjovisfeeling på biffarna. Inte för att jag inte gillar Janssons frestelse för det gör jag, men till julbordet som för övrigt är precis 6 månader fram i tiden.

Hur som helst var maten god, barnen fick glassbåtar som efterrätt. Kvällen har varit lugn och trevlig. Vi, alltså jag och maken firar dessutom 11 år idag. Tiden går fort när man har roligt tydligen.

Hur firade du din midsommarafton, lämna en kommentar är du bussig.

1

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

