Boken som alla talar om.

Anna Ahlund har skrivit Du,bara och är en bok som ligger helt rätt i tiden då världen i stort behöver mer kärlek. Bokhuset har just nu en utlottning av en kopia som jag naturligtvis är med och tävlar om eftersom jag så gärna vill ha boken i min bokhylla.

#perfectjulybookchallenge has the #bookstagram #bookchallenge topic LGTBQ and I  want to give some #rainbow #love to @anna.ahlund and her #book Du,bara

Jag har inte haft äran att läsa denna #bok ännu men den finns med på #böcker jag måste läsa.

#toreadlist #ya #ungdomsbok #kärlek #youngadult #ya #ungbibliotek #annaahlund #dubaraboken #dubara #lgtbq #bookstagram #bookcover #Swedishedition #instabooks #ungdomslitteratur #iread #boktipsungdom #ireadya #yalovin #julybookchallenge #akademibokhandeln #uppsala #uppsalacity
Bilden kommer från min Instagram andrea.s.vessman_forfattare_
1
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

