Creed.

Jag älskar Sylvester Stallon måste jag faktiskt erkänna. Jag gillar honom för flera olika orsaker men en sak som jag faktiskt tycker om är att han trots sin actionhjälte status kan spela dramatiskt och det får han faktiskt göra i Creed. Rocky filmen som inte riktigt är en Rocky film. Jag måste också erkänna att jag gillar den här typen av film även om jag inte har så mycket för just boxning som sport. Jag gillar dock underdog temat och att man får följa med under uppträningen. Däremot kanske jag kan tycka att vissa skuggboxnings scener såg lite löjliga ut.

Hur som helst så gillade jag filmen och rekommenderar den om man vill se något riktigt bra. Dessutom är det ju inte helt fel att Michael B Jordan är ganska så het att spana in. Han ser dessutom mer vältränad ut än sin motståndare som såg ut som en blobb i jämförelse. Sorry för ytligheten men både jag och maken lade märke till det faktumet.

1

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

