Lönnlövsrosor.

Idag när vi var ute och lekte med ungarna så passade jag på att plocka på mig en massa vackra höstlöv att pyssla med.

Hittade en tutorial på 365 saker du kan slöjda och även om jag inte följde den till punkt och pricka så var det bra att få anvisningar om hur man skulle börja rulla/vika, men sen free baseade jag en hel del. Eftersom löven blev lite egensinniga att jobba med. Dessutom använde jag mig inte av special stålvajer utan av tejp och jag kan konstatera att det funkade fin fint det också med en hel del vilja. Och när buketten var klar och jag knutit ett band rund stjälkarna så syntes inte tejpen alls.

Och detta blev slutresultatet av min pysselstund nu i afton.

Jag blev rätt så nöjd måste jag erkänna. Så den här buketten lär dyka upp på mina bookstagram bilder framöver kan jag nästan garantera. Hur som helst så var det trevligt att pyssla lite igen för det var ett tag sedan sist.

1

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

