Jag är Buzzador för Bepanthen.

Jag är en Buzzador vilket innebär att vi får testa olika saker och produkter. Lite som en kvalitetskontrollant kan man säga. Och den här gången kom jag med i en kampanj angående Bepanthen salvan. Detta passar ju oss super då vi har tre små rumpor i det här hemmet. Var av två fortfarande är blöjisar så att säga.

Mina tidigare erfarenheter sträcker sig endast som en rekommendation av en tatuerare att använda den här salvan vid sårläkning av tatueringar, men att blanda den med hälften Helosan salva. Hur som helst så efter dagens bad fick Pumpan vara först ut med att testa denna salva precis som den är.

Skulle du också vilja bli en Buzzador? Lämna en kommentar med din mejladress (den är det bara jag som ser) så skickar jag en inbjudan till dig.

Fortsättning följer av detta test….

1

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

