Vad händer på mitt Instagramkonto.

Jag tänkte att jag kanske skulle ta och berätta vad som kommer att hända på mitt Instagram/bookstagram konto nu under december. Om du är sugen på att följa mig där så heter jag @andrea.s.vessman_forfattare_ där. Hur som helst så finns det i bookstagramcommunityt massor av roliga challenges och det är så jag gör för att få inspiration till mina bilder, jag deltar helt enkelt i dessa. Nu i december har det funnits otroligt många roliga att välja bland och jag har velat fram och tillbaka. Först skulle jag ”bara” vara med på fyra stycken för att inte belasta mig allt för mycket. MEN…. så blev det ju inte riktigt… jag kommer att försöka mig på mastodont projektet att delta i 12 bookchallanges, som mest har jag gjort 10 stycken och det tyckte jag var lite svettigt. Så får se hur detta kommer gå. Idag hade jag en av kanske två eller tre fotosessioner för att ha bilder i telefonen klara för att lägga upp på kontot. Det blev runt +150 bilder idag. Och jag hade redan hunnit fota 50 st häromdagen. Så, eh, ja det kommer snöa bilder helt enkelt. Men jag har försökt göra många kombobilder där jag slagit ihop olika teman från de olika challenges.

Oh man I'm so excited for #decemberbookchallenge and there are so many good ones this month I had a hard time choosing. I may have gone a bit #wildandcrazy with the #christmasbookchallenge 
#instabooks #bookstagram #bookchallenge #xmasbookchallenge #frostyle  #bookishgalsdec #bookishgals #qweenswinterwonderland #grimdragon #bsfabookmasstory #25booksofchristmas #alicebookishdecember #yabestof2016 #hollyjollybooks16 #angiebookishdecember #hollyjollybook #Swedishedition #booksandbooks #ilovebooks #ilovechristmas #31daysofholidaycheer @basement_bookcase @lovebookswithmaps @storied.adventures
Bild från mitt konto @andrea.s.vessman_forfattare_
Hur använder du ditt instagramkonto om du har något? Och vad heter du där?
1
Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

