Medvetna val av Stellan Nordahl

#socksundays is the topic for  #hollyjollybooks16 and #bsfabookmasstory #alicebookishdecember topic is #whitebooks and this is a #book from @hoiforlag called Medvetna val by Stellan Nordahl 
I throw in three candles because it's the topic for #frostyyule #decemberbookchallenge 
#xmasbookchallenge #christmasbookchallenge #instabooks #bookstagram #bookchallenge #nakedspines #socksunday #owls #booksandcandles #booksandcandle #medvetnaval #stellannordahl #hoiförlag
Bild från min Instagram @andrea.s.vessman_forfattare_
Detta är en bok som passar väl in i min bokhylla då den handlar om att göra medvetna val i vardagen och i arbetslivet. För mig handlar det mest om att applicera det jag läst i boken till mitt privatliv. Och det kan ju vara svårt när man väl befinner sig där och då är det bra med en bok som faktiskt kan vägleda en.
För mig är boken ett bra verktyg då jag ständigt arbetar med mig själv och hur jag förhåller mig till saker och ting som dyker upp i mitt liv.
En annan fin egenskap med den här boken är att 30 kr av varje sålt exemplar går till en stiftelse som tillhandahåller böcker till barnsjukhus runt om i landet. Och det tycker jag är väldigt fint gjort.
Boken får 3 av 5. Den står sig bra i kategorin ”förbättra dig själv” böcker så jag rekommenderar den till människor som vill förändra och förbättra sina liv.
1
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

