Tack för gratulationerna.

Happy birthday to me! 
Yes it's my birthday today and what better prompt than Be mine for the #arcsaprilchallenge to showcase my own #youngadultbooks in this #bookphotography there are three parts of the Blossom Falls series and also my #standalonebook Sia och Kristoffer. 
So guess what age I'm turning today. 😉

#bookstagram #bookchallenge #aprilbookchallenge #instabooks #andiebookchallenges2017 #openbook #booksandflowers #chapter36 #siaochkristoffer #blossomfalls #authorlife #writerslife #indieauthor #ungdomsboksförfattare #jagskriver #skriverbok #författareliv #författarelivet #happybirthday #ungdomsbok #ungdomslitteratur #youngadultbooksgram #ungdomsboktips

Igår fyllde jag 36 år. Jisses vad tiden går fort. Jag vill tacka för alla fina meddelanden på Facebook, privata meddelanden, hälsningar på Instagram och telefonsamtal å sms.

Vi höll ett litet kalas bara familjen med glasstårta och bullar. Och jag tror nog att barnen uppskattade kalaset mer än vad jag gjorde.

#angiebookishapril topic is #booksandcandles  I chose the first chapter in my second Blossom Falls book for this prompt because that book starts with a birthday because it's been mine today. The #icecreamcake was really good. 
#bookstagram #bookchallenge #aprilbookchallenge #instabooks #andiebookchallenges2017 #ungdomsbok #blossomfalls #booksandsweets #booksandcake #openbook #birthday #booksandcandle #jagskriver #writersofig #författareliv #författarelivet #ungdomsböcker #boktipsungdom #barnochungdomsböcker #ungdomslitteratur #youngadultbooksgram #youngadultnovels #ettåräldre
I helgen kommer maken och jag gå på biodejt och se Skönheten och Odjuret och det ska bli så skoj.
Så återigen ett stort tack för min virtuella uppvaktning på min 36 årsdag.
Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

