Gestaltningsbibel del 3 S-Ö av Elisabeth Akteus Rex.

Så då har jag tagit mig igenom även den sista delen av Elisabeth Akteus Rexs Gestaltingsbiblar. Och de är ju fenomenala verktyg för oss som ägnar oss åt skrivande. Den här delen var lika bra som del 1 och 2.

#junebookishchallenge prompt for the day is #booksandtechnology and this is the third book by Elisabeth Akteus Rex I've checked out recently. And I like her Gestaltningsbibel concept a lot. The other book in the picture is Bonniers synonym ordbok.

#gestaltningsbibeln #elisabethakteusrex #bookstagram #bookchallenge #instabooks #Swedishedition #booksandpillows #ihateebooks #andiebookchallenges2017 #junebookchallenge #hoiförlag #författare #författarliv #författarlivet #skrivabok #enbokblirtill #skriverbok #writersofig #writerslife #indieauthor #swedishauthor #goodreadsauthor
Bild hämtad från min instagram @andrea.s.vessman_forfattare_
Det enda som jag inte gillar är e-boks formatet och ja, jag vet att de finns att köpa som inbundna. Men nu var det Hoi förlag som skickade mig dessa recensionexemplar. Vilket jag naturligtvis är sjukt tacksam över men jag tänker mest på användningsområdet dessa böcker har, och för det ändamålet anser i alla fall jag att man behöver göra kommentarer i kanten och sitta och bläddra fram och tillbaka. Detta går i min värld inte lika lätt med en e-bok.
Hur som helst så rekommenderar jag dessa böcker till alla som gillar att skriva. Vare sig det är professionellt eller för byrålådan. Jag kan ju säga så här, jag har fått mer ut av Elisabeth Akteus Rex böcker än vad jag fått av tidningen Skriva som jag prenumererade på för nåt år sedan.
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

