Gerillakonst.

Runt om där vi bor finns det väldigt bra promenadstråk. Idag när vi var ute så fotade (måste ju testa nya kameran) jag all den ”gerilla”-konst som finns längst detta promenadstråk och dessa tänkte jag nu dela med mig av.

 

En glad lyktstolpe är ju alltid roligt att gå förbi när man är ute på en promenad. Och i en gångtunnel så kan man ju avnjuta lite graffiti. Nu menar jag inte att all graffiti är snygg men det är ju roligt när dessa tråkiga gångtunnlar är insvepta av färg.

Själv blir jag sjuk sugen på polkagrisar när jag ser nästa bild.

Eller varför inte lyssna på lite klassiskmusik när man är ute och njuter av naturen. Har man ingen egen skiva kan man ju kanske låna hem den här.

Sen kan man ju alltid göra reklam för sin blogg eller hemsida med hjälp av lite gerilla konst. För det gäller ju att man når ut till sina läsare, eller hur?

Men jag bjuder på lite gratisreklam.

Men jag bjuder på lite gratisreklam.

Fler bilder av gerillakonst kan man hitta i mitt fotoalbum.

overandout

Föregående inlägg
Nästa inlägg
Lämna en kommentar

7 kommentarer

  1. Jag tycker det är bra med graffiti ;P
    Livar upp allt det tråkiga där ute.
    Fast inte så kul med sånna där det står t.ex ”Håkan was here” med vanlig stil…. fast det är ju inte graffiti heller för den delen. men ändå 🙂

  2. En sådan polkagrisskylt vill jag ha hemma i mitt vardagsrum. 🙂

  3. saknar polkastolparna

  4. Ha ha, jag gillar den alternativa marknadsföringen. Och den glada stolpen även om jag tycker att den ser lite läskig ut. 😉

  5. Vilka roliga bilder, älskar polkagrisstolpen 🙂 Jag tycker att det är kul med guerilla art, den lyser upp den annars så gråa omgivningen.

  6. Jag är hemskt förtjust i sådant här. Kanske ska bjuda på några kirunaspecials sen på min blogg. TACK för tipset och självklart alla dina fina kommentarer!

  7. 🙂 Tummen upp för Gottsunda.

Tack för att du skriver en kommentar.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.