The sinful king av Claire Contreras

Detta är första boken i en serie som heter Naughty Royals och efter som jag bara ger den här boken en 2 av 5 så DNF jag resten av serien. Premisserna för den här boken är så bra och den börjar starkt men jag får inte den där känslan av att jag känner hur karaktärerna blir kära i varandra. Det är mycket snack om hur kungahuset är uppbyggt. Så det är mycket tell och lite show så att säga. Dessutom hade jag hellre sätt att författarinnan hittat på ett eget kungarike istället för att det skulle vara det Franska kungahuset. Det var det som skavde i läsningen genom hela boken. Dessutom så var hela sex tape grejen överflödig. Så det var många saker som vägde in i att betyget blev så lågt. Kryddan däremot var 🌶🌶🌶🌶 där har författarinnan verkligen talang.

Vad gör att du Do not finish en bok eller en bokserie i det här fallet? Lämna en kommentar.

ETT
Föregående inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.