Behind the net av Stephanie Archer

Första boken i The Vancouver Storm serien heter Behind the net och jag måste redan nu säga att jag älskar den. Det är en så bra hockey romance bok och jag gillar alla karaktärerna och Daisy är en så gullig hund.

Historien handlar om Pippa som blivit dumpad av sin musiker pojkvän via telefon när han skickat henne med en Uber till flygplatsen istället för turnébussen. Hon är nedslagen och bor på sin syster Hazels soffa. Så hon tar jobbet som assistent till den sura hockey målvakten i Vancouver Storm laget.

När Jamie öppnar dörren för att ta emot sin nya assistent stannar hans hjärna att fungera. Det är hans High school crush som står där utanför. Men de låssas som om de inte vet vem den andra är och kämpar emot sin attraktion till varandra. Men med Jamies hjälp så bygger Pippa upp sitt självförtroende igen och Jamie lär sig att balansera sina förhållanden.

Boken är en bra blandning av allvar och spice och jag gillar alltihopa så mycket. Boken är en klar fem av fem och kryddan 🌶🌶🌶🌶🌶 detta är så bra att jag kastar mig över bok nummer två The Fake out som handlar om Pippas syster Hazel och Jamies barndomskompis Rory Miller som just blivit bytt till att spela i samma lag.

ETT
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.