Redeemed av Lauren Asher

Fjärde boken i Dirty air serien handlar om Chloe och Santiago.

Lite kort om handlingen, Chloe vet inte vem som är hennes pappa då hennes drogande morsa inte kommer ihåg en sådan detalj. Hon får ett DNA test av hennes bästa vän i födelsedagspresent. Och det matchar så Chloe beger sig till Italien för att söka upp sin pappa. Santiagos karriär har glidit honom ur händerna efter en tragisk olycka där han förlorar halva sitt ben. Detta har gjort att han dragit sig tillbaka till ett hur i Italien och från alla som funnits där för honom. Men när en tjej gör intrång på hans tomt och ramlar ner från ett träd så visste de inte hur deras liv skulle förändras för alltid.

Bild från min bookstagram andrea.s.vessman

Det är en riktigt bra bok och jag gillar den starkt. Betyget blir en 4 av 5 och kryddan 🌶🌶🌶 jag gillade det men det var lite tamt. Santiago är en cinnamon roll bookboyfriend. Det är ett gulligt slut som även kan leda till next generation böcker om Lauren Asher skulle få för sig att skriva fler böcker om Formula 1 sporten.

Som helhet är Dirty air serien en av de bättre jag läst och jag gillar alla karaktärer och deras öden. Som all around betyg får serien en 5 av 5 så jag rekommenderar verkligen dig att läsa böckerna om du inte gjort det och vill ha lite adrenalin och massor av härliga känslor.

ETT
Föregående inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.