Not my coach av Pru Schuyler

Detta är en kort bok på 170 sidor och jag gillar det snabba tempot och historien i sin helhet. Boken handlar om Nate Carrington som är huvudtränare för hockeylaget Nighthawks. Hans skilsmässa har gått igenom och det ska han fira med en god middag och whiskey på sin favorit restaurang. Evie är på första dejt men redan innan dejten kommit igång så tar Nate över. Vilket slutar med en het natt tillsammans. Utan att utbyta några nummer så skiljs de åt. Men Evie vet vad hon vill ha så när ödet för dem samman igen så lämnar hon inget åt chansen.

Det finns många saker som jag gillar med boken men framför allt är det intressanta karaktärer som vet vad de vill ha. Det är skrivet med dubble perspektiv vilket alltid går hem hos mig samt att boken faktiskt handlar om andra karaktärer än de man är vanligtvis läser om i hockey romance böcker.

Bilden från min bookstagram andrea.s.vessman där kan du även läsa en kortare recension på engelska om vad jag tyckte även om det mesta är vad jag skrivit ovan.

Bokens betyg är fem av fem och 🌶🌶🌶🌶🌶 när det hettar till i den här berättelsen så hettar det till ordentligt inget mig emot.

Har du inte koll på vem Pru Schuyler är kan du läsa fler av mina recensioner av hennes alster HÄR

ETT
Föregående inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.